Monday, October 27, 2008

LAGI TENTANG RI

Semalam saya dapat tahu yang Ri sudah diberkas Polis sehari dua yang lepas.

16 kes samun dan 2 dua kes rogol adalah tuduhan yang dilemparkan kepadanya.

Mari sama-sama kita berdoa agar dia segera sedar.

19 comments:

BaYu SenJa said...

amboi, jadi wartawan Metro nampak !!

hehe, jangan cuma melapor.. kerja perlu buat :)

hakim dirani said...

Memang ada cadang nak cuba, tapi nak buat macam mana, polis lagi pantas.

nanti aku pikir plan b.

kingbinjai said...

loh!

Mr PenyuBiru said...

semoga Ri segera sedar.

utopia said...

emm sedar ala kalau meringkok kat penjara nnti dia akan sedar. nie sambungan syory yang lepas kan

hakim dirani said...

Kingbinjai,
Yup,

Mrpenyubiru,
saya juga harap begitu,

utopia,
ya.

hakim dirani said...

Kingbinjai,
Yup,

Mrpenyubiru,
saya juga harap begitu,

utopia,
ya.

CerminDiri said...

salam kehidupan,

sejak bila sub kerja wartawan ni?...

Bunga Rampai said...

Moga apa juga hukuman yang diterima Ri dapat menyedarkannya, dan insaf. Semoga masih ada kasihNya untuk Ri.

Salam :)

zino said...

semuga RI insaf dan balik ke pangkal jalan..

arsaili said...

salam...moga dia insaf..di buka pintu hati

banat @ saffa @ hazwani said...

salam...dengan sukacitanya@dukacitanya anda telah dipaksa untuk menjawab tag dari cik saffa..thanks!

puteri said...

Salam sejahtera.
Di sini saya ingin menjemput kalian semua untuk
Memeriahkan lagi pesta konvokesyen
Universiti Sains Islam Malaysia (USIM)
Yang bakal diadakan pada 25-31/12 ini
Bertempat di kampus USIM, Nilai.
Dan pada 26/12, jam 8.00 malam
Kami akan mengadakan forum di Masjid Nilai
bertajuk “Ragam Hijrah: Buat Dahulu Insaf Kemudian”
Ahli panel yang terlibat ialah Us. Uda Kasim (dari Lembaga Zakat Selangor)
Dan Us. Muhd. Fauzi Mustafa (Pengacara al-Kuliyah TV3).
Jemput hadir beramai-ramai ke sana!

Kunjungi http://puteri88.blogspot.com/2008/12/c-fest-ke-6.html

puteri said...

Putih – pendiam
Biru – jujur
Merah – panas baran
Hijau – peramah
Unggu – comel
Pink – nakal
Hitam – perangai pelik
Coklat – kelakar
Kuning – manja
Oren – personaliti yang menarik
Kelabu – pandai jaga hati kawan
Jingga – brutal

Yang mana sesuai untuk saya?

JHaZKiTaRo said...

salam dari bumi Dublin, Ireland.. saje2 lompat2 blog. :)

ez said...

salam...

csian ri..moga Allah memberikan ri hidayah..sperti surah 93 ayat 7..."dan Dia mendapati mu sebagai seorg yg bingung lalu,Dia memberikan petunjuk...

kekdg ni maybe ujian dr Allah..

striker said...

assalamualaikum,

lamanya hakim hilang. pe kaba skrg ye? =)

umar_skyscooter said...

Aslkm,salam ziarah.erm nice blog.erm nak jmput tuan rumah atau sesape je ke blog sye ni di http://chipmunk18.blogspot.com ,,,jgn lupe linkkan blog ni yer,ok thanks n bye

riqzmie said...

hi,can we exchnage our banner,if u done have banner i still can post yur link,please let me know after it done,thank