Saturday, April 21, 2007

TAG LAGI. (VERSI BUANG SAWANG)

Segak tak rupa Burok?
Pc saya nama "Burok"
Saya tak lanjutkan tag ini kepada sesiapa kerana saya pon dah tak tau sapa lagi yang tak kena.

16 comments:

BaYu SenJa said...

tu dia aih!! dah berapa lama agaknya kan iman? la ni, baru siarkan.. hehe

bagus la tu, janji tetap janji :)

azzam bellamy said...

ko ni..ksian le pc ko tu bg nama 'burok'. nangis dia, beb! ko bg la nama dia 'ugly beb' ke..skurang2nya nama omputih..hahaha!

blackpurple said...

Kenapa 'burok'..? :)

Sastri said...

burok tapi cantik, ceria warnanya... segar mata memandang... :D

Mr PenyuBiru said...

aku ingat pc ko la paling cantik dalam kalangan 'burok'

Iman Mawaddah said...

hehe tu la Bayu..lama benor menunggu. Tak pela..terima kasih ya Hakim..langsai juga hutang hehe.

hai burok..apa khabar? sian awak ye buruk..tuan awak panggil burok.

bang_gugar : said...

salam,
nak komen apa ya?...
takpa la.. nnti aku masuk komen lain
(",)

Sikenit Comel-AminBakish said...

burok yang cantik.. :)

hakim dirani said...

Bayu,
Seperti anda tahu kan, kenapa saya tak kemaskini blog ini....

Azzam,
Tapi dia suka nama tu.

Black,
Sebab cantik

Sastri,
Terima kasih.

Mr penyu,
Boleh jadi. :)

Iman,
Nasib baik saya boleh bayar, kalau tidak takut kena tanggung lagi lama, lagi susah.

Bang,
Tak pa, nanti jangan lupa datang lagi.

cikgu,
Terima kasih.

achik said...

simple tp smart... segar mata pandang 'burok'... ;)

Anonymous said...

salam ya hakim,

semoga dirahmati dan diredhai...cantik dan memang cantik yang bernama "burok" itu....

tuan tanah said...

Waw.... merahnya mak ngah!

Cool!

Cik Kema said...

dik, elegan tuh!

p/s - ader ker bg nama buruk. bagi la nama abu ker, tommy ker, chandran ker. hehe.

hakim dirani said...

Achik dan Anonymous,
Terima kasih.

Tuan Tanah,
Saya pon tak tau kenapa pilih merah.

Cik Kema,
Biar unik sikit. :)

syauqah-el-wardah said...

saya suka dengan nama tu.. ^_^

hakim dirani said...

Syauqah,
Syukran.