Sunday, May 13, 2007

SALAM HARI IBU. SELAMAT MENYAMBUT HARI LAHIR UNTUK AYAH

Salam hari ibu untuk Mak saya. Saya doakan Mak umur panjang dan sentiasa dirahmati oleh Allah.

Tapi saya tak ada sajak atau lagu nak tulis di sini. macam mana ni?

Selamat Menyambut hari lahir untuk Ayah Saya Haji Mohammad Redzuan Bin Mohamad pada 10-05- baru -baru ni.

Tolong doakan saya lulus imtihan ya.

45 comments:

IFFAH said...

Salam, Doa untuk hakim...

Subhana robbiyal aliyyil a'la
al wahhab.....

Ya, Allah,wahai tuhan yang memperkenankan segala hajat hambaNya,kurniakanlah keputusan yang cemerlang kepada hakim. Ameen.

kingbinjai said...

selamat sejahtera hendaknya

Mr PenyuBiru said...

Selamat hari ibu utk ibuku dan juga ibu2 yg ade dimukabumi ini.

aku doakan semoga ko lulus imtihan. errr..imtihan tu ape yer? hehe..

hakim dirani said...

Kak Iffah,
Ameen.

KingBinjai,
InsyaAllah.

Penyu,
Imtihan tu peperiksaan.

Terima kasih semua.

~albazrah~ said...

Semoga Najah...ma'a al-tawfiq..

Sikenit Comel-AminBakish said...

Semoga kamu berjaya.. insyaALlah

IndahSakura said...

semoga berjaya dalam imtihan..dan selamat sejahtera juga untuk ayahbonda hakim :)

azzam bellamy said...

selamat sejahtera hendaknya.

aku doakn ko lulus imtihan dgn natijah yg cemerlang.

Achik_Sufi said...

nak lulus imtihan...bacela buku jangan duk depan kmptrje, barula lulus..he..he..

hakim dirani said...

Kak Azma,
Syukran ala duaaiki.

Cikgu,
Terima kasih. ameen.

Indah Sakura,
Terima kasih.

Azzam,
Terima kasih.

Sufi,
He he he.

Sesiapa yang doakan saya ucapkan terima kasih. saya juga doakan anda semua berjaya dalam imtihan hidup ini.

achik said...

semoga berjaya... chaiyok! chaiyok!

BaYu SenJa said...

Selamat Hari Ibu dan Ayah untuk orang tua hakim..
depoa ingat tak lagi kat bayu ha?!

Iman Mawaddah said...

Selamat hari ibu
Selamat hari lahir ayah
Selamat menjawab imtihan

Semoga berjaya

loveujordan said...

salam perkenalan dari jordan,

kasih ibu tiada batasan....doa ibu sentiasa buat anak-anaknya dan jangan lupa doakan kesejahteraan ibu tercinta...

btw, my students ramai jugak di damascus.

zaharah said...

Salam.
Sebuah ucapan yang manis dan ringkas dari seorang anak lelaki yg baik :)

hakim dirani said...

achik,
Terima kasih.

Bayu,
Rasanya kenal lagi.

Iman,
Terima Kasih.

Loveujordan,
Antaranya siapa? mungkin saya kenal.

Kak Zaharah,
Terima kasih. Tak layak rasanya digelar anak yang baik saya ini.

Terima kasih semua kerana doakan saya.

loveujordan said...

salam dear hakim,

Nakaie dan isteri, Safarizan, Sharizat ( dah balik ), Khair dan semua ahli rumah, Asma, Fadhilah, Salam ( dah lebih 10tahun di sana dan telah berkahwin dengan wanita Ukraine ), Hambali , ada lagi dah tak ingat.... ( semua pelajar taman islam )ada ke yang kenal ??

Cik Kema said...

salam.

selamat hari ibu
selamat hari lahir
selamat hari peperiksaan

go go chayuk! hehe

Sastri said...

selamat hari ibu buat ibu Hakim... selamat harijadi buat ayah Hakim... semoga kedua-duanya dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki serta bahagia selalu... :D

hakim dirani said...

loveujordan,
Hampir semua saya kenal. anda tak mahu pesan apa-apa ka? boleh saya sampaikan. kebanyakan mereka sedang berperang dengan imtihan seperti khair dan hambali.

Cik Kema,
Terima kasih.

Sastri,
Amen, terima kasih.

loveujordan said...

just pesan kat diaorang teacher ina pesan buat imtihan elok-elok..ada masa jemputlah datang amman.

btw, panggil saya makcik je, anak-anak pun semua dah besar, yang sulung sebaya khair :).

azzam bellamy said...

YE..YE..DAH HAPDET..DAH HAPDET!

UNTUK SEKIAN KALINYA!




SALAM...
azzam

hakim dirani said...

Mak cik Ina,
Saya dah sampaikan kepada Khair. yang lain tak sempat. kebetulan pulak dia datang kat saya, saya tunjuk terus blor Makcik.

Azzam,
Jangan rehat lama2.

bang_gugar said...

salam,
hehehehe.. aku dah kembali..

yaa.. aku pun mengucapkan selamat semuanya untuk ibunda hang yg tercinta tu..

baca buku weii..

(",)

tintaHati said...

salam kunjungan balas tuan hakim..

;) moga abi mu dipanjangkan usia dan dimurahkan rezeki begitu jua bondamu..

hakim dirani said...

Bang Gugar,
Terima kasih.

Tinta Hati,
Syukran.

bunga rampai said...

Salam Hakim,

Doa saya sentiasa mengiringi. Teruskan perjuangan menggali ilmu :)

Moga ayah Hakim juga dalam lindungan dan hidayah-Nya selalu.

Ada calling-calling mak?

Anonymous said...

Salam Takzim, moga Anda terus berjaya. Terima kasih sudi ziarah blog saya. Tidak sangka Anda adalah Anta. Beberapa kali juga sebelum ini dok baca blog ini dan Nama ini tapi x kenal siapa. Bila Anta perkenalkan diri dan baca pula nama Bapa Anta; barulah saya ketahuan siapa Anta. Terima Tahniah.

ilhami.esasterawan.net
Derang, Kedah, Malaysia

umniyah said...

salam imtihan...moga imtiaz.. sirru a'la barakatillah..

Kurma2Biji said...

hakim sedang pulun periksa....
lesiannyaaaaaa

zalisa maz said...

semoga ayah hakim dipanjangkan usia dan diberiNya kesihatan.

hakim dirani said...

Ustaz,
Terima kasih sudi Ziarah blog ana.

Kak Umniyah,
Amen. terima kasih.

Kurma,
Anda memang rakan serumah memahami.

Ukhti Zaliza,
terima kasih.

hakim dirani said...

Bunga Rampai,
Ya, selalu.

hakim dirani said...

Anda semua,
Saya minta maaf kerana tak sempat melawat anda semua dalam masa terdekat ni. sibuk sikit.

elhamy said...

good luck.....

~qudwah_mardihah~ said...

mohon ana link kan blog ya akhi!..jika setuju berbanyak terima kasih......
ana harus memohon keizinan dahulu

hakim dirani said...

Ukhti Qudwah,
Saya tak ada masalah.

elhamy,
:)

bang_gugar said...

salam,

hakim tengah pulun pereksa..

kesiannya..

(",)

Anonymous said...

Salam kepada semua pelajar mtid sila ke http://www.mtid.net untuk mengetahui perkembangna maahad. syukran

syauqah-el-wardah said...

DOA UNTUK IBU
~BROTHERS~
Lagu Syah
Lirik Zarinah Zakaria Percussion Hassan Steve Thronton


Seorang wanita
Bermahkotakan ibu
Menggenggam jari-jari kecil
Ikatan ini tidak akan terurai
Kerana tautan ini
Tautan darah dan akidah
Dan rahmat dari Allah
Kini ibu
Peganglah tanganku ini
Biar kubawa
Ikut menjelajah
Hasil titik peluhmu
Biar kubawa ke alamku
Hasil ukiranmu selama ini
Dodoianmu ibu
Membina benteng pemisah
Antara yang hak dan yang batil
Membakar semangat perjuangan
Mengait kasih pada junjungan tercinta
Tersujud lemah
Mengabdi diri
Kepada yang Esa
Jika belum pernah
Kau mendengar ucapan terima kasihku
Ketahuilah doaku ini
Moga Tuhan menyayangimu
Seperti mana kau mengasihiku
Dari dulu hingga kini dan selamanya……….

Ummu Hani binti Abu Hassan said...

salam hakim.
wah..ramai kawan2 kamu rupanya.
imtihan dah selesai ni. banyakkan teroka perkara baru di tempat orang

NBB said...

how was it? hope u got flying colours.

faridmw said...

salam perkenalan..
menulislah dengan senyuman......
layarilah dengan ketekunan...
komenlah dengan keikhlasan...

striker said...

assalamualaikum,

lamanya tak dengar khabar dari hakim.

harap sihat dan bahagia selalu dalam rahmat-Nya =)

hakim dirani said...

Bang,
He he.. tu yang saya lambat kemaskini tu..

Anonymous,
Syukran..

Syauqah,
terima kasih.

Ukhti ummu,
Sedang dalam proses imtihan lagi. jadi blog terpaksa di tangguhkan.

Nbb
:)

Adik,
:)

Striker,
Alhamdulillah, anda juga mudahan bahagia selalu.